Rahsia Kesihatan JUS MINUMAN HERBA, rahsia peninggalan nenek moyang.
campuran dari 30 jenis herba dan 20 jenis rempah ratus antaranya kayu cinta, bunga kembang setahun, bunga pakma, akar serapat, mas cotek, kacip fatimah, sanggul fatimah, manjakani, halia bara, lengkuas renting, kurma, madu, jintan hitam.

Beribu-ribu pengguna telah menikmati khasiatnya.

1- Nama Produk : JUS WANITA CURORA

Harga : RM49.9sm  RM59.90ss

Kategori : Jus minuman herba untuk wanita. Kembali montok & persis dara.

Gabungan pati herba asli di rumus menjadi jus secara moden dan telah mendapat pengiktirafan Sirim & Mardi. Sejak dari turun temurun lagi, herba asli ini mampu menjadi penawar untuk pelbagai jenis penyakit dalam badan disemua usia.

Cara Makan :

Hanya 1-2 sudu besar sehari pagi atau malam mampu untuk :

Khasiat

~ Meningkatkan Kecergasan
~ Mengempiskan Perut
~ Ketetapan Kitaran Haid
~ Mengatasi Senggugut
~ Atasi Keputihan, Lendir & Gatal-gatal
~ Atasi Libido (kedinginan seksual)
~ Atasi Bau badan & Faraj
~ Meningkatkan Tahap Kesuburan
~ Menguatkan Otot-otot Peranakan
~ Menguatkan Sistem Peranakan
~ Mengetat & Merawat Luka Dalaman (Rahim & Faraj)
~ Melancarkan Perjalanan Darah
~ Mencantikkan Kulit & Wajah
~ Memejalkan Payudara & Punggung
~ Melegakan Sakit Pinggang & Belakang
~ Melawas Pembuangan Air Kecil & Besar
~ Mengatasi Masalah Buasir
~ Memperkuatkan Sistem Imunisasi
~ Mencegah Kanser Payudara & Rahim
~ Melambatkan Penuaan/Menopause
~ Atasi Masalah Selepas Menopause

Antara kebagusan beberapa jenis herba yang digunakan untuk Jus Wanita Curora.

-kayu cinta : diguna oleh kaum pribumi yg mana khasiatnya amat baik untuk luka dalaman, peranakan dan feminin wanita;
-mas cotek : dikatakan raja segala ubat oleh pengamal perubatan tradisional melayu. Khasiatnya berkesan untuk meningkatkan keintiman bersama pasangan serta mencantikkan payudara dan punggung;
-bunga kembang setahun: air rebusannya diminum serta diamalkan oleh puteri-puteri firaun untuk mengekalkan kecantikan dalaman dan luaran sejak beribu tahun dahulu;
-bunga pakma : digunakandalam membantu masalah kritikal (payudara dan pangkal rahim) yg sering dihadapi oleh kaum wanita;
-akar serapat : khasiatnya membantu mencantikkan payudara, amat baik untuk feminine wanita dan membantu menambah keintiman suami isteri;
-kacip fatimah : membantu mengatasi masalah penetapan datang bulan dan masalah keintiman menurun;
-manjakani : amat berkesan dalam membantu mengatasi masalah feminine wanita;
-banyak digunakan oleh pengamal perubatan islam dan ayuveda & melayu. Ianya amat berkhasiat untuk penjagaan kesihatan kaum wanita;
-madu, kurma & jintan hitam : merupakan sunnah Rasullullah S.A.W dalam penjagaan kesihatan tubuh badan.


2-Nama Produk : JUS LELAKI SMILAX

Kategori : Jus minuman herba untuk lelaki

Harga : RM49.90sm  RM59.90ss

Kategori : Jus minuman herba untuk lelaki. Rahsia kesihatan lelaki dari tukang urut traditional.

Gabungan pati herba asli di rumus menjadi jus secara moden dan telah mendapat pengiktirafan Sirim & Mardi. Sejak dari turun temurun lagi, herba asli ini mampu menjadi penawar untuk pelbagai jenis penyakit dalam badan disemua usia.

Cara Makan :

Hanya 1-2 sudu besar sehari pagi atau malam mampu untuk :

Khasiat:

  • -Mumulihkan tenaga & kesihatan lelaki
  • -Meningkatan kecergasan dan stamina
  • -Melegakan sakit sendi, otot-otot danurat saraf
  • -Melegakan sakit pinggang dan belakang
  • -Melancarkan peredaran darah dalam badan.
  • -Melawaskan pembuangan airbesar  dan air kecil
  • -Mengurangkan masalah sistem penghadaman
  • -Mengeluarkan toksik dari badan
  • -Memulihkan urat saraf zakar yang lemah
  • -Memberi kesesaan waktu bersama
  • -Memekat dan menghangatkan  air mani
  • -Merawat masalah kesuburan dengan meningkatan paras testosteron
  • -Menceegahkan kanser prostat.Memperbaiki sistem imunisasi dalam badan
  • -Melambatkan proses penuaan (awet muda)
  • -Memperbaiki kesihatan mental dan fizikal lelaki.

Pengiktirafan.

Disahkan bebas dari bahan kimia dan steriod oleh biro penyelidikan saintifik USM dan UKM serta kerjasama MARDI dan SIRIM.

Dikelaskan sebagai makanan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (Bahagian Kualiti Makanan): Ruj.69dlmKKM163/S/25jld.40


TESTIMONI JUS CURORA :

Tidak ada yang lebih bermakna bagi seorang wanita sekiranaya dipuji tentang paras rupa yang menawan. Saya akui saya dilahirkan dengan rupa yang cantik tetapi di sebalik rupa yang cantik sebenarnya saya mengalami masalah dalaman yang agak kritikal, terutama masalah keputihan, gatal-gatal dan bau yang kurang menyenangkan. Telah banyak duit yang telah saya habiskan untuk mengatasinya, tetapi hasilnya amat mengecewakan. Pada suatu hari rakan sepejabat telah mengesyorkan saya mengambil ”Pemakanan Kesihatan Tambahan” Berasakan 100% Herba -“CURORA JUICE”. Setelah menagambilnya selama 3 hari, saya dapati masalah di vagina saya semakin pulih dan selepas dua minggu ianya kembali normal dan saya rasa sungguh gembira sekali.
Puan Rosiah, Pengkalan Chepa, Kelantan.

Faktor umur memainkan peranan penting dalam kehidupan seorang wanita. Bagi wanita seperti saya yang mencecah umur 40-an (peringkat pra-menopause), saya selalu menghadapi masalah haid tidak teratur, gangguan emosi, tidak nyenyak tidur dan tidak bermaya. Setelah mencuba “CURORA JUICE” sebagai ”Pemakanan Kesihatan Tambahan”, saya dapati semasa haid, darah kotor keluar dengan banyaknya dan badan saya rasa sihat dan lebih bertenaga daripada sebelumnya.
Puan Ani, Subang Jaya, Selangor.

Komen :

Soal : Bolehkah juice Curora diambil bagi yang berumur 20an dan belum berkahwin?

Jawab : InsyAllah tiada masalah dan sesuai untuk golongan wanita yg berumur sekitar 20tahun dan keatas kecuali ibu mengandung

Soal : Curora juice ni sesuai di ambil oleh wanita belum berkahwin ke? sebab dia ada fungsi mengetatkan rahim kan, takut ada apa-apa effect pada wanita yang blm berkawin?

Jawab : Rasanya xde masalah jika anak dara nk mengamalkannya.. Amalkan seperti dos yg disarankan..

So far Curora mmg ada peminat nya sendri dikalangan anak dara mahu pun mak dara(yg dh kahwin).. Pape pun perlu ikut keselesaan kita juga..

Soal : Bagi wanita yang dah kawen , yang mana lagi sesuai Bidadri ataupun Curora juice ni...saya selalu penat n letih, kadangkala sukar nak bangun pagi..

Jawab : saya sendiri pernah mencuba curora ..  rasanya mmg sedap(pada saya la).. mak saya juga suka Curora kerana katanya rasa curora cam herba akar kayu.. hehe.. jadi kalau ikut saya, .. InsyAllah berkesan untuk mereka yg letih².. Memandangkan saya ni selalu mencuba pelbagai produk sbg testi sendri, rasanya sekarang badan pun kurang letih.. mungkin hasil dr herba² yg saya mkn sebelum ni.Ianya sesuai dgn body kita.. x yah lah nk makan byk2.. kang pening pulak body kita nk absorb semua ubat²an ni.. kalau suka cecair boleh pilih  curora.. kalau suka yg kapsul, boleh pilih A.lazo Body Ideal.. semuanya pada harga yg berpatutan..

Soal : Saya baru jer berkahwin pd bulan Dec tahun lepas..betul2 ingin hamil masa terdekat.ada kawan syorkan juice ni sbb dgn izin Allah kakak iparnyer mengandung anak ke-2 slps 5thn tidak mengandung.begitu juga kawan sepejabatnya..
adakah juice ni baik utk badan saya yg ingin hamil?

Jawab : Amat baik dan bagus, dalaman dan peranakan amat kemas dan serta badan bertenaga, sihat sepanjang hari.


TESTIMONI JUS LELAKI SMILAX :