(KLIK UNTUK BELIAN)

 Nama Produk : Jamu Bonda Pil Serapat.

Keterangan Produk : Terdiri dari lebih 20 jenis herba hutan, dirumus secara traditional, khas untuk membantu menyelesaikan masalah dalaman wanita.

Campuran dalam bentuk serbuk dan dikapsulkan supaya mudah di telan dan mudah hadam, dari herba terpilih seperti  rempah ratus, kayu cinta, bunga kembang setahun, bunga pakma, akar serapat, mas cotek, kacip fatimah, sanggul fatimah, manjakani, halia bara, lengkuas renting, kurma, madu, jintan hitam dan lain-lain tumbuhan serta rumpai serta halal.

Harga : 50 kapsul: RM25.00 sm RM26.00ss

Bagus Untuk :

~ Mengecutkan Rahim Kendur/Bengkak.
~ Meningkatkan Kecergasan Minda
~ Mengempiskan Perut
~ Ketetapan Kitaran Haid
~ Anjal &Pejal Payu Dara
~ Mengatasi Senggugut
~ Atasi Keputihan, Lendir & Gatal-gatal
~ Atasi Libido (kedinginan seksual)
~ Atasi Bau badan & Faraj
~ Meningkatkan Tahap Kesuburan
~ Menguatkan Otot-otot Peranakan, elak keguguran.
~ Menguatkan Sistem Peranakan
~ Mengetat & Merawat Luka Dalaman (Rahim & Faraj)
~ Melancarkan Perjalanan Darah
~ Mencantikkan Kulit & Wajah
~ Memejalkan Payudara & Punggung
~ Melegakan Sakit Pinggang & Belakang
~ Melawas Pembuangan Air Kecil & Besar
~ Mengatasi Masalah Buasir
~ Memperkuatkan Sistem Imunisasi
~ Mencegah Kanser Payudara & Rahim
~ Melambatkan Penuaan/Menopause
~ Atasi Masalah Sakit Lutut, Tumit & Kaki.

Cara Makan:
2 biji 3 kali sehari untuk perempuan bersalin.
2biji 2 kali sehari untuk perempuan biasa.
Seloknya elakan dari makan pisang & perempuan hamil tidak dibenarkan mengambil pil ini.

Sesuai untuk wanita dari usia akil baligh keatas.

Bagus diguna bersama Alazo Feminin Gel (Wash).  merupakan Intimate set / set sihat dalaman wanita Alazo.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KERUSI BUANG JAUH-JAUH... DAH SOLAT BERDIRI DAN DAH NIKMAT SUJUD .... BOLEH BERDIRI LAMA DAH TAK PENAT .
"Emak saya dah lama sakit lutut dari tahun 2014. Terpaksa gunakan kerusi utk solat dan tidak boleh berdiri dan berjalan lama. Sakitnya betul2 sakit hingga beliau terpaksa pergi klinik utk ambik suntikan tahan sakit.
Alhamdulillah setelah guna JAMU BONDA 3 hari TERKEJUT sbb rasa tak penat dan boleh solat tanpa guna kerusi. Menangis sebab dapat menikmati SUJUD dan terlalu gembira.. saya menyeru gunalah JAMU BONDA MMG TERBAIK.
CARA MAKAN.
Saya makan 2 biji pagi dan 2 biji malam.
TERIMA KASIH Jamu Bonda . Saya tak terucap bertapa suka dan bersyukurnya"... inilah yang terjadi pada emak saya sendiri.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PENAWAR RAHIM JATUH.
Masalah rahim atau peranakan jatuh adalah merbahaya bagi wanita dan boleh terjadi tanpa anda sedari.

Antara Simptom Peranakan Jatuh:
* Rasa berat disekitar kawasan ari2. Rasa ada benda je yg bergayut. Tak pun rasa ada benda nak terkeluar dkt area pembukaan faraj tu.
* Senang terkencing bila bersin dan batuk. Tetapi jika wanita tu ada masalah lantai pelvik lemah pun boleh membuatkan dia terkencing masa batuk dan bersin juga
* Kencing rasa tidak lawas. Even dah ke toilet. Tapi rasa macam ada je lagi air kencing nk keluar. Bila diteran tak ada apa yangg keluar.
Senak bila bersama suami. Ini very obvious.
* Sakit pinggang yg seperti sakit melingkar kawasan pinggang
tungking dan ari2.
* Waktu petang especially lepas asar rasa nak demam. sejuk kaki dan tangan.
*Peha dan betis rasa kebas-kebas.

Jika ini terjadi jangan biarkan, terus hubungi pengedar kami sebab mesti kena makan jamu ini dan ada cara untuk angkat peranakan tersebut.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 "Sebelum saya guna JAMU BONDA PIL SERAPAT, memang saya sakit lutut, tak boleh berdiri lama untuk solat, sakit untuk duduk baca tahayyat, sakit tumit, jika bangun dari duduk sakit lutut ya amat dan lain2 sakit . Tuhan sayangkan saya, setelah saya makan baru 2 minggu semcam ambil buang penyakit saya ni, waktu makan tu doa dan selawat la.
Sempena bulan puasa ini mmg saya ikhlas nak menolong dan solat terawih takder masalah.. Terima Kasih sungguh JAMU BONDA PIL SERAPAT. Alhamdulillahhh..." kiriman panjang lebar dari pengguna Gombak pn Zakiah.
Anda diluar sana MAKANLAH JAMU BONDA PIL SERAPAT MEMANG TERBAIK.Harga hanya RM25 ada 50 kapsul/botol. Mana ada lain2 produk semurah ini. Kami ikhlas untuk membantu hanya sedikit imbuhan untuk kos shj.